Garantie & retour

Met een pomp uit ons assortiment bent u verzekerd van kwaliteit. Mocht er onverhoopt toch iets aan mankeren, kunt u een beroep doen op onze garantievoorwaarden volgens de Metaalunievoorwaarden. Onze eigen engineers lopen uw defecte pomp helemaal na. Zit het probleem in de pomp zelf, dan wordt de storing direct verholpen. Is dat niet mogelijk, dan staat er veelal een nieuwe pomp voor u klaar. Lang wachten op tijdrovende procedures van fabrikanten is er bij ons dus niet bij.

Het kan ook gebeuren dat het defect aan een pomp werd veroorzaakt door de installatie. In dat geval kunnen we uiteraard ook uw pomp repareren. Tegelijkertijd krijgt u advies over een eventuele aanpassing van uw installatie. Ook is er de mogelijkheid om uw installatie volledig door te laten lichten, door middel van een grondige analyse, onder andere met behulp van trillingsapparatuur. Daardoor kunnen problemen in de toekomst worden voorkomen.

Wilt u een product retourneren of een beroep doen op onze garantie?

Heeft u een probleem wat volgens u onder de garantie valt, stel ons op de hoogte waar het over gaat en wij kunnen u dan zo goed mogelijk van dienst zijn.

Wij vragen u het garantie- en reparatieaanvraagformulier of retourformulier in te vullen en te mailen naar RMA@vanderendegroup.com, dan dragen wij zorg voor een correcte afhandeling. We proberen daarbij retournamekosten te vermijden. Vul het formulier zo compleet mogelijk in.